Τα πακέτα αποστέλλονται εντός των χρονικών προθεσμιών που αναγράφονται σε κάθε προϊόν. Μόλις έχετε ολοκληρώσει το καλάθι σας και την εγγραφή σας, θα προσφέρουμε διαθέσιμες επιλογές αποστολής μαζί με εκτιμώμενη ημερομηνία παράδοσης, ανάλογα με τη μέθοδο της παράδοσης και τη διαθεσιμότητα του προϊόντος.

Τυχόν καθυστερήσεις μπορεί να προκύψουν σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο από τους συνεργαζόμενους φορείς. Σε τέτοιες περιπτώσεις, οι πελάτες ενημερώνονται έγκαιρα και έχουν το δικαίωμα να ακυρώσουν την παραγγελία τους αν το επιθυμούν.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η εταιρία μας συνεργάζεται με την εταιρία Ε.Λ.Τ.Α και αποστέλλει δέματα σχεδόν σε όλη την Ελλάδα, καλύπτοντας και τους πιο απαιτητικούς πελάτες στα πιο απόμερα μέρη. Μέσω της υπηρεσίας της Ε.Λ.Τ.Α θα μπορείτε να παρακολουθείτε το δέμα σας ανά πάσα στιγμή. Η εταιρία μας θα σας στείλει μέσω email τον κωδικό παρακολούθησης του δέματος σας. Από την ώρα που το δέμα φύγει από την εταιρία μας αποκλειστικά υπεύθυνη ορίζεται η εκάστοτε εταιρία μεταφορών.

Τα έξοδα αποστολής περιλαμβάνουν έξοδα διακίνησης και συσκευασίας. Τα έξοδα διακίνησης καθορίζονται, ενώ τα τέλη μεταφοράς ποικίλλουν ανάλογα με το συνολικό βάρος της αποστολής. Θα πρέπει να γνωρίζετε  ότι μεριμνούμε ιδιαίτερα για την προστασία εύθραυστων αντικειμένων, όπως ναργιλέδες και διάφορα αξεσουάρ. Τα κουτιά έχουν μεγάλο μέγεθος και προστατεύονται καλά.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ 

Οι πελάτες μας έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν το προϊόν που παράλαβαν με έξοδα της εταιρίας, σε περίπτωση που το προϊόν δεν αντιστοιχεί με το προϊόν της παραγγελίας τους ή λείπει κάποιο εξαρτημα. Επαναλαμβάνουμε ότι, οι επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές μόνο στις περιπτώσεις που ευθύνεται η εταιρία μας και όχι η εταιρία μεταφορών. Για παράδειγμα, εάν λείπει ένα εξάρτημα, η στάλθηκε λάθος προϊόν, είναι αποκλειστική ευθύνη της Shisha Experts by Rahati να αντικαστήσει το προϊόν. Αντιθέτως, σε περίπτωση που το προϊόν έχει υποστεί φθορά λόγω κακής μεταχείρισης κατά την αποστολή, την ευθύνη έχει η εταιρία μεταφορών.

Σε περιπτώσεις επιστροφών, ο πελάτης οφείλει να επικοινωνήσει με την εταιρία μας και αφού στείλει πίσω το προϊόν με δικά του αρχικά έξοδα, να γίνει είτε αντικατάσταση με έξοδα της εταιρίας είτε να πιστωθούν στο λογαριασμό του το ποσό της αγοράς συν τα εξάδα που έκανε για να επιστρέψει πίσω το προϊόν με την εταιρεία μεταφορών. Η εταιρία μας  θα πιστώσει απευθείας το ποσό στο τραπεζικό λογαριασμό του δικαιούχου τη στιγμή που θα παραλάβει πίσω το προϊόν.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για
την βέλτιστη εμπειρία χρήστη.

Για να εξασφαλίσουμε τη σωστή λειτουργία
του ιστότοπου, μερικές φορές τοποθετούμε
μικρά αρχεία δεδομένων στον υπολογιστή
σας, τα λεγόμενα «cookies».
Οι περισσότεροι μεγάλοι ιστότοποι κάνουν
το ίδιο.